Monday, February 5, 2018

Odlehčený vegan burger

Docela často jezdím vlakem delší vzdálenosti a víceméně si to užívám (pokud zrovna není tma, není výluka a není přeplněno). Když se mi poštěstí ten luxus, že mám řadu sedadel sama pro sebe, oknem prosvěcuje sluníčko, mám před sebou knížku, plánovací diář s odškrtanými úkoly a v tašce dobrou svačinu, tak je svět v pořádku. A nedávno jsem si na cestu připravila tenhle burger.


Z víkendu mi zbyl cizrnový hummus a ovesno-fazolový karbanátek. Náhodou jsem si den předtím koupila žitnou bulku a nápad byl na světě.

Takže co budeme potřebovat?
  • cizrnovou pomazánku s česnekem nebo domácí hummus (recept zde)
  • vegan karbanátek (recept na ovesno-fazolový zde)
  • 1/3 červené cibule
  • trocha kyselé okurky
  • pečivo ve tvaru bulky dle možností Tvého pekaře :-)
Zbývá už jen poskládat na sebe a je to!

Můj tip: Víš, že existují veganské sýry a že bys je téměř nepoznal/a od těch "normálních"? Vyzkoušela jsem veganskou goudu a je bezkonkurenční.

Poselství burgeru: BAVIT SE JE ŽIVOT
Život je o radosti a prožívání. Pokud Tě něco tíží, věř, že z hlediska Vesmírné Jednoty je to naprosto nevýznamné. Všechno jednou pomine, tak buď tady a teď.

No comments:

Post a Comment